هایگلاس دکوپنل - Decopanel
نوشته شده توسط : شهرچوب

 هایگلاس دکوپنل - DecoPanel

هایگلاس دکوپنل - DecoPanel :هایگلاس دکوپنل

هایگلاس دکوپنل - DecoPanel تولید شرکت کاج نما چوب که از سال 1395 شروع به تولید هایگلاس در حد و اندازه های هایگلاس های خارجی موجود در بازار نمود.

کیفیت هایگلاس دکوپنل - DecoPanel:

درمورد کیفیت هایگلاس دکوپنل میتوان گفت که هایگلاس دکوپنل با مغزی ام دی اف خام تایلندی (ترجیحا واناچای) و روکش کره ای هانوا که همانند برندی مانند AGT با کیفیت عالی و در حدود 90 رنگ زیبا و متنوع با روکش های براق و مات و سوپرمات به بازار روانه می گردند.

رنگهای هایگلاس دکوپنل در سه دسته رنگ اصلی ساده ، طرح چوب و اکلیلی یا متالیک و یا هولوگرام می باشند.

ابعاد هایگلاس دکوپنل با سایز 280*122 و با ضخامت 16میلیمتر تولید می شود.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس دکوپنل از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس ای جی تی ،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

دکوپنل با نگاهی متفاوت و متمایز از رقبا با تنوع رنگ بسیار بالا و چشم نواز در فرایند تولید توانسته است رسالت خود که همانا تامین خواسته ها و نیازهای روز بازار می باشد را عملیاتی نماید.در همین راستا با دستاورد کمک به شرایط اقتصادی توانسته ایم استراتژی صادرات به کشورهای همسایه را در کنار بازار داخل گسترش دهد.

قیمت ورق هایگلاس دکوپنل - DecoPanel:

قیمت ورق هایگلاس دکوپنل براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت هایگلاس دکوپنل میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

برای دیدن نمونه کارهای انواع کابینت و همینطور کارهای ترکیبی میتوانید به صفحه اینستاگرام Homedream_design مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: هایگلاس دکوپنل , ام دی اف دکوپنل ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: